Hälsosam (not)

Kvällen spenderade jag, Fanny & syrran inne på Mcdonalds. Mmm så gott det va, men får räcka för ett tag i alla fall. Måste sluta med skräp maten & börja bli hälsosam. Blir inte att jag rör på mig så mycket nu när man har körkort & allt. Mycket bekvämare att köra ju. Men jag funderar starkt på att (för en gångs skull) använda mitt gym kort & åka ner & träna i morgon. Hoppas det finns några roliga pass. Afro dansen har ju varit min favvo, men nu har dom lagt den på en sånn lusitg dag & tid. Jag menar vem vill träna en fredag kväll? Då har man annat för sig, eller e det bara jag?


Kommentarer
Postat av: Liselott

Jag känner precis likadant, vill också börja träna :(

2008-04-20 @ 23:36:49
Postat av: Clara

Åh jag har dansat afro dansen! helt otroligt skojj är det!:):) fast som tur är så är det inte på fredagar hos mig:)

2008-04-20 @ 23:42:32
URL: http://CMK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0