Oändligt med tvätt.

Har tvättat sen 09,00 i morse, så nu för det j*vla räcka för mig, känns som det aldrig tar slut, helt oändligt mycket tvätt. Eller om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte tvättat hela tiden var ju faktist hemma hos Milla en runda också & drack lite kaffe. Gud vilken mysig lägenhet dom har, första gången jag tittade in i den nya, helt sjukt stor var den.Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det fika med tjejerna. Man får passa på att vara ute nu när det är fint väder.


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-21 @ 15:17:32
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Heej ! jag läste på veckorevyn att du ska till Norge och jobba under sommaren, hur fick du jobb där ? jag vill också gärna arbeta där men hur ska jag ta mig till ? :D

2008-04-21 @ 16:55:40
Postat av: Angelica.

Hejsan, min pojkvänn är där uppe & jobbar nu så det är han som har hjälpt mig, men ett jätte bra tips är att skriva in dig på ett bemaningsföretag (ett norskt), dom hjälper dig jätte mycket.Jobb är inga problem i Norge, det är i så fall lite svårare att få tag på lägenhet.
Ha en bra dag Angelica

2008-04-21 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0