vår städning.

Idag ska jag rensa ut mina garderober. Skönt ska det bli. Packa ner alla vinter kläder & upp me vår kläder. Ska nog skänka bort en hel del med. Så då har jag ännu en anledning till att shoppa =) haha. Nu är gerderoberna alldeles för fulla, så jag har kläder liggandes lite överallt känns det som. Hade behövt tre garderober till. Känns ju lite dumt att handla en massa & inte ha plats till det. Men när vi flyttar upp till Norge så blir det förhoppningsvis en walk in garderob. Hade varit perfekt!
Dom här dagaran så har jag haft riktig städ mani, men det kanske är våren som gör att jag vill fräcsha till överallt. Skönt är det ialla fall.

Har ni vår städat?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktist inte hunnit vårstäda ännu, men kommer nog vilken dag som helst. Blir sugen när man hör andra prata om det.

2008-04-22 @ 10:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0