Äntligen...

Äntligen, äntligen äntligen, är allt jag har och säga. det har ABSOLUT inte varit min dag idag. Usch, detta med internet  har fungerat allt förutom bra. I måndags va dom här & skulle instalera internet, men då var vi inte hemma (men befann oss 5 min från lägenheten) men då ringde dom & sa nu har vi varit hos er & de var ingen hemma så vi åker nu. Dom kunde absolut inte vänta. I går skulle dom igentligen komma & instalera det, men ne inte då heller. Så idag ringde dom 09,00 & väkte mig & sa att dom skulle komma. Visst kom dom 30 minuter senare, gjorde sin grej & drog lika snabbt, utan att prova om det fungerar. Så vi försökte & försökte, det funkade inte. Jag blev skit irriterad & drog till jobbet, senare under dagen ringde hjärtat & sa att det fungerade, skönt tänkte jag. Kom hem & skulle sätta mig & surfa, ne då helt plötsligt fungerade det inte. Jag blev GALEN. Håll på och trycka på att jag hittade på datorn & se här, nu fungerar det efter mycket om & men....

Kommentarer
Postat av: -emme

haha, bra skrivet. Kan verkligen förstå dig!

2008-08-07 @ 10:38:47
Postat av: zarah

Du är duktig på att skriva

2008-08-08 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0