En hel vecka!

Då var man uppkoplad på nätet ännu en gång. Sitter hemma hos Ali & dom, men denna gången har jag min egna dator med mig. Köpte en såå fin LG laptop i onsdgas. ÄLSKAR DEN!
Den senaste veckan har det hänt ganska mycket
Fredags kom mamma & pappa på besök här i Norge, var hur kul som helst. Lördagen gick vi en liten runda på stan, sen blev det en hel eftermiddag på stranden, på kvällen blev det en pub runda nere vid hamnen. Söndagen blev det ännu en dag på stranden, en hel dag. Så lite bränna har man byggt upp & mitt första dopp här i Norge blev det också. Måndags var det jobb & massa Wii spel hemma. Tisdags åkte mamma & pappa hem, tråkigt men va jätte kul att träffa dom =). Onsdags var det löning vilken innebär köpa dator & en härlig eftermiddag/kväll på stranden. Torsdag ännu mer jobb & änu mer strand,var helt slut så jag slockande ett antal timmar i solen,ännu mer bränna! Fredags var det vår (mitt & hjärtats) treårs dag & det firade vi men god mat & vin på Peppe's hela kvällen. Lördags åkte vi in till Oslo & där blev det shopping:

Svart länder armband
Hallon röd scarfs
Mörk grå stickad kofta
Svart oversize shorta
Silvriga, svarta & genomskinliga örongänge
Lady shave
Svarta höga stövlar
Svart & vit bas linne
Svart/vit/röd t-shirt
Klämmor
Vit spets BH
Svart sport BH
Trosor
Corall färgat spets linne
Genomskinligt "sten" halsband
Asiton
The sims2 H&M
Loreal värme spray till håret
Sunsilk "glans" kräm
Strumpor
Svart pärl armband med silver berlock
Stora runda örongänge
Dator väska
Vita, silvriga & corall färgade pärlor
Svart vita runda öronhänge med text på
Stora svarta & silvriga örongänge
Stora runda pärl öronhänge
Tre olika storlekar på pärl öronhänge
Svarta Convers skor
Svart/ vit "gammeldags" t-shirt
Mac läppglans i corall färg
Mac fondation pensel


Jag hoppas ni hängde med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken lång shopping lista, vil okcås kunna shoppa så mycket...

2008-08-08 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0