Göteborg del 2

Det blev lite mer shopping när vi kom till Ikea, men vem kan motstå att fylla vagnen över full om man går där inne? Inte jag ialla fall.

  • Massa ljus, stor & små
  • Servett hållare
  • Grå badrumsmatta
  • Vatten glas
  • Bestick
  • Gardiner
  • Lampor
  • Säng lakan
  • Klocka
  • Svart hylla (till allt mitt smink)


Denna hyllan var efterlängtad, efter att ha haft alla smycken & allt smink på en strykbräda är detta lyx.

Nu när hösten är på väg, kände jag för att ha lite varmare gardiner (vi hade vit/svart innan)

Så hela förmiddagen & halva eftermiddagen har jag spenderat åt att byta gardiner, skruva i hop hyllan & nu ska jag byta lakan. Älskar när jag är på städ humör. Men nu är det så SNYGGT! Love it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad mkt smink och smycken du har, vill me haaa

2008-08-31 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0