Öppen famn för helgen

Alla är går runt med ett leende, precis som något bra väntar & det gör det ju också HELG.
Har precis ätit en jätte god fredags middag & blev så propp mätt att jag inte orkar röra ett finger, det får jag ta igen på söndag. För då hade jag nämligen tänkt ut & springa en runda. Lite musik i öronen, walking skor på & jag är redo, men inte nu. Nu vill jag bara ligga här & ha det sååå skönt, inte tänka på kartonger inte tänka på PSL (presentations lön) som sjunker varje gång jag går på toa inte tänka på hur ska jag lyckas med att stapla det där, inte tänka....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja helgen kommer i god tid...

2008-08-23 @ 11:23:00
Postat av: Anonym

Härligt med helg! Ha det så mysigt :)!

2008-08-23 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0