Shopp until you drop.

Så ja, nu är jag hemma. Efter jobbet låg jag & vilade ett tag & sedan stack jag & Becca till stan, blev en massa shopping. UNDERBART! Shopping är verkligen lycka, kontigt nog. Hur deppig man än är så blir man (eller jag) alltid lycklig av shopping.

Trosor från Gina Tricot, hippster är BÄST!

Älskar detta linnet, Gina Tricot.

Stora ringar från Glitter, Sol brillor(vilket man kan ha året runt, bara solen tittar fram) från Wedins, Diamant öronhänge från Gina Tricot.

Scarfs, perfekt nu till hösten, Gina Tricot.

Så sött rosa armband, Bianco

Sisst men absolut inte mins, min underbara skinn jacka, Vero Moda


Kommentarer
Postat av: Lineea

åå jackan är jätte fin, hur mycket kostade den?

2008-08-29 @ 23:54:01
Postat av: Anonym

de rosa armbandet var verkligen sött

2008-08-30 @ 00:16:18
Postat av: ann

kärlek till brillorna

2008-08-30 @ 00:17:04
Postat av: Anonym

snyggt dude!

2008-09-03 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0