Dagen före doppare dagen

Godmorogn!
Ser ni hur mycket klockan är? Yeah, jag vakande tidigt idag (ja halv 10 är tidigt för mig) och det är ju jätte skönt att vakan vid den här tiden, då känner man ingen stress att man måste hoppa in i duschen och vara klar innan 12, för annars känns det som hela dagen har runnit iväg.
Vet ni, det är ju julafton i morogn, haha! Snacka om att jag ine är glad i julen, vet inte varför det har blivit så, men det senaste åren har jag häldre gjort nått kul på julafton än att sitta hemma och äta jul mat som jag inte ens gillar. Men men, kul ska det bli i morogn ialla fall att träffa hela tjocka släckten och ge bort massa julklappar. Jag tycker det är så kul när man ger bort nått och personen som får presenten blir jätte glad, asså att man riktgit ser lyckan hos personen.

Förrästen var ju som sagt inne i Karlskrona igår och jag hittade en massa fint, kanske lägger upp bilder senare idag =)
Nu blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: stella

Eller hur, det är jätteskönt att vakna tidigt och inte känna nån press och känna att man har hela dagen framför sig :)

2008-12-23 @ 11:34:31
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0