Denna förkylning...

Åå, jag blir så trött på min j*vla förkylning som värgrar försvinna. I natt har jag knappt kunnat sova någonting. Vaknade vid 04 och hade feber, fy f*n. Måste ju vara frisk till helgen. Har ju så många planer inför vår stockholms tripp. Kan det inte bara bli sommar nu, är så trött på att bli döds sjuk så fort jag går utanför dörren. Hjälper ju inte hur mycket kläder jag har på mig, fryser andå!

Har lovat min kära syster att käka lunch med henne idag, men jag får se om jag orkar ta mig ner till stan. Hade bara velat sova hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman. Japp, det suger att vara sjuk.. Hoppas du tillfrisknar så dina sthlm-planer inte går i kras. Nej jag bor inte hemma, jag och jesper hade ett jättegräl så jag behövde vara för mig själv och tänka över vad jag ville med oss, så jag var hemma hos familjen i 4 dagar. Nu är jag hemma igen hos Jesper och vi ska försöka bättra oss och få det bättre. Hur mår du nu efter allt som hänt på senaste? Kramar

2008-12-09 @ 12:52:53
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: sara

håller med ligger skällv hema med värsta förkylningen och feber måste med vara frisk tills imorn ska mpå intervju på first base vad är det du ska jobba ? krya på dig kram

2008-12-09 @ 15:45:02
Postat av: Angelica

Ja usch inte alls kul med förkylningar. Hoppas du blir bättre snart :)

Jag ska jobba nere på soft center med ett projekt som har startat igång där. Ska bli jätte kul faktist :)

First base? Vad är de för nått? Hoppas det går bra för dig ialla fall...

2008-12-09 @ 15:47:11
URL: http://eunices.blogg.se/
Postat av: Sofia

What's uuuup beautiful? ;) Puss från Jason =)

2008-12-09 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0