Det blev visst fest...

Hela gårdagen var en skit dag måste jag säga. Va verkligen inte min dag, jag kände mig så arg och irriterad att jag bara kunde sätta mig ner och gråta, lipa som en liten flicka. Men ne, istället åkte jag och brudarna in till Karlskrona och festade. Blev en lungn kväll för mig men hade skit kul, så hela dagen var vell inte skit då =)
Men på hemvägen var jag verkligen helt slut, sommnade i bilen och när vi väl va framme ville jag inte gå ut i bilen. Var ju så skönt att ligga där inne i värmen. Aja, men idag är jag på bättre humör, alla har vell sina dagar =)


Jag =)


Kajsa


Jag & syster


Fanny =)


Kommentarer
Postat av: Peter..

Jag har läst din blogg ända sen du började blogga, jag har aldrig träffat dig aldrig ens sätt dig i verkligheten. Men en sak måste jag säga att du måste vara den mest perfekta tjejen som finns. Du verkar vara så öppen, godhjärtad och ändå den tjejen man träffar på puben som bara är dig själv och släpper loss. Jag har länge sökt kärleken, men aldrig har det kännts rätt. Det är nästan skrämmande men jag har målat upp en bild i mitt huvud av den perfekta tjejen och du verkar vara den ända som passar in i den. Men varför ska en tjej som du falla för en kille som mig? Jag är inte perfekt på långa vägar, visst har jag självförtroende och bra självkänsla, men jag kan säkert bara ha dig i mina drömmar. Var bara tvungen att skriva detta till dig, hoppas du inte tar detta på fel sätt...

2008-12-04 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0