En hel weekend i sthlm...

Nu har jag satt igång med att packa inför min fullspäckade weekend i Stockholm, ska bli så kul. Ser verkligen fram i mot denna helgen. Men blev så arg idag när posten kom, hade verkligen räknat med att världens hetaste klänning skulle dimpa ner i brevlådan idag. Skulle ju ha den på lördag när vi ska röja Stockholm, men men...
Idag har jag även gjort lite nytta, varit på möte i x antal timmar och det var hur trevligt som helst, blev även en fika på Kontan, har inte varit där på flera år känns det som, men det var faktist riktgit mysigt.

Ne nu måste jag återgå till packningen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå storstan, vill me dit. Fin bild ;)

2008-12-11 @ 16:53:10
Postat av: Zandra

du är ju för söt! tack för kommentaren, det värmde :) hoppas allt är bra med dej!

2008-12-11 @ 17:47:27
URL: http://zandycandys.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas ni får en trevlig helg och massa party, ni kommer verkligen röja sthlm girls :=)

2008-12-11 @ 22:45:06
Postat av: Sofia

Jag hade inget ljud på mobilen, som alltid..haha! Sen var vi borta hos lillebror,han fyllde år! Men har ni åkt nu lr??? Får höras under helgen så jag får en uppdatering vad som händer i El Stockholmo! ;) ha så kulit nu!! Pussa

2008-12-12 @ 11:29:29
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0