Fredag hela veckan

Oj, är det redan fredag. Känns ju som det var måndag i går. Det beror nog på att jag inte gjort nått vettigt på hela veckan så med andra ord har det varit fredag hela veckan =)

Ne nu har jag fått nog av min telefon. Den stängs av varannan minut. Så nu har jag den avstängd, ingen idée att försöka sätta på den igen. Ska bege mig ner till expert och skaffa mig en ny, fin fungerande telefon faktist. Har en favorit, och jag känner att jag måste ha den. Ni vet den där känslan när ni har siktat in er på nått och kan inte sluta tänka på det (eller så är det bara jag som känner så)Men ialla fall kan inte tänka mig någon annan, denna telefon är perfekt för mig. Den bara skriker ANGELICA...


Idag har jag inte några speciella planer, har blivit förkyld igen. Det är de som är det tråkigaste med vintern, att jag bli förkyld hela tiden. Någon som vet vad man ska göra för att få bättre imunförsvar? Tycker jag har provat allt...


Den osminkade sanningen =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så söt du e gumman!



Jag vte preciiiis vad du menar med att man bara MÅSTE ha nåt när man siktat in sej på det! ;) Haha

2008-12-05 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0