Hard work

Jag har fått jobb, jag ska på nått slags informations möte på onsdag, jag längtar jätte mycket. Det flesta tycker vell att man har det väldigt bekvämt att bara ligga hemma om dagarna, kunna vara uppe hur länge man vill om nätterna och inte ha några måste. Men jag är så trött på att ha det så här nu. Jag vill tvinga mig upp ur sängen klockan 7 på morgonen, jag vill komma hem och vara helt slut, jag vill jobba övertid och jag vill längta till helgerna. Så därför är jag så himla glad att de projektet jag ska jobba med ÄNTLIGEN sätter fart.

En annan sak jag längtar otroligt mycket efter är fredag, för då drar jag och syrran upp till Stockholm, wohoo. Stannar tills på måndag. Ska bli så kul att träffa Milla =)

Ne nu ska jag göra lite kaffe till mig själv och sen ska jag damsuga, blää...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Storstan är alltid lika härligt :D

2008-12-08 @ 13:22:54
Postat av: Jessica

Grattis till dig. Alltid har du sån tur Anne, en dag i dina kläder haha!

2008-12-08 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0