Klackarna i taket....

Ikväll ska vi korka upp, kommer nog bli en hel del vin & karioke =) Blir förmodlingen utgång senare också, vilket man alltid ska envisas om när man fått lite alkohol i sig. Men ändå är det alltid samma sak när man är ute, samma männiksor, samma musik, ja samma allt. Men det blir ju vad man gör det till & jag måste få säga att jag är ganska bra på att ha skojj =)

Såg den där IQ Rus reklamen precis, texten till denn låten dom spelar är verkligen så sann. Men jag gillar den reklamen starkt!

När vinet glöder i de fyllda glasen
och vi börjar bli i gasen
då lossnar tungans band
Vi som gått omkring vart så blyga
vi slutar upp att smyga
modet kommer efter hand
Hej, tjo och klackarna i taket
nu visar vi helt naket hur modiga vi är
Inga ord kan bli för stora
vad har jag att förlora
Så är det med det!

Senare när berusningen har lagt sig
och det som jag har sagt dig
verkar ganska meningslöst
Då undrar jag över hur du ser mig
man får se upp hur man beter sig
och då skrattar jag nervöst

Mitt hjärta har en frusen inneboende
med pajat självförtroende
som inte mår så bra
Hon plockar fram allting
jag gömmer minns allting jag glömmer
Hon säger att hon är jag

Tänk vad alkohol kan förädra människor, det är sjukt...

Nu ska jag köra ner till systemet och köpa lite vin=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, så dun har planer. Jag som tänkte höra om du ville hänga på oss!! Men hoppas du får kul ikväll då gumman! Pussa

2008-12-06 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0