Lördag

Det blev en väldigt lyckad kväll igår. Allt blev sådär lagom. Fick även träffa lite nytt folk, vilket är jätte roligt! När man bor i en så liten stad som denna så tror man inte att det finns en kotte att lära känna, eftersom man redan känner personen eller vet vem hon/han är (riktigt så illa är det kanske inte). Men se där visst fanns det folk man aldrig sett =)
Det blev även en liten tripp till Natti igår, men vid 02 blev jag så trött, orkade inte gå en meter till så syrran och jag tog taxi hem.


Jag =)


Jag & syrran


Sofia


Jag hade så himla roligt med en främmande människas skor =)

Kommentarer
Postat av: annika

kul att du oxå bloggar!

2008-12-07 @ 13:41:40
URL: http://samst.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gud va bra du passar i page-frisyr gumman! Urläckert. Funderar själv på det men frågan är om modet håller nu när mitt hår äntligen börjat bli långt :).

2008-12-07 @ 14:06:26
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah vf lyckas jag se ut som en utvecklings störd på alla bilder! =)

Du e så het i Koffes skor! =)

2008-12-07 @ 19:58:29
Postat av: Anonym

Du är så het Angelica!

2008-12-07 @ 22:44:34
Postat av: Anonym

haha, du är så härlig babe!

2008-12-08 @ 01:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0