Lördag, eller?

Idag när jag vakande kände jag mig en aning förrvirad. Vad är det för dag idag? Haha, jag var till och med tvungen att kolla upp det i min kalender & det var visst lördag!

Idag hade vi tänkt att åka in till Karlskrona för att brottas med alla andra som tänkt samma tanke, men jag är såå trött idag så vi ställde in det!
Nu ligger jag här i soffan och äter knäckebröd och dricker vatten, det ända som går ner idag. Men ikväll ska det nog bli lite partaj  inte en hel vild kväll utan en rolig kväll på puben!

Ne nu ska jag ta mig i kragen och börja jobba, hade varit skönt att vara klar innan nyår!



Just det måste ju tvätta idag med, boooring!

Kommentarer
Postat av: Nathalié

Hej Angelica!

Nej inte alls, utan tycker det är svårt och tråkigt att komma på rubriker, mycket lättare att skriva med siffror då ;)

2008-12-27 @ 14:10:55
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Malin.h

va fin du är !!!!

2008-12-27 @ 14:11:51
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha samma här gumman, jag var helt säker på att det var fredag! Noll koll när det e för mycket helgdagar..

2008-12-27 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0