Lördag natt

Blev en skit lyckad kväll igår. Men blev kanske lite mycket dricka för vissa, men kul hade vi =)
Haha, men förfesten här hemma måste nog vara en utan det konstigaste fester jag vatt på det senaste året ialla fall. Men maskerad fest ska det bli fler gånger!  Känndes som om jag inte riktgit kopplade allt som hände igår.  Självklart blev det en runda till natti också, men kom dit ganska sent. Träffade även en viss person som jag inte sett på ett tag, kändes ganska konstgit måste jag få säga.

Nu sitter jag och syrran här och äter en skit stor frukost och snackar om allt som hände igår =) Ska kolla igenom alla bilder som togs också, kanske lägger upp några här senare...



ps. Du som spelade in den där sången till mig på  telefonsvararen,du gjorde mig dag =)  TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla vad het ;)

2008-12-21 @ 14:25:56
Postat av: Sofia

Vad fin du va i dom blåa ögonen gumman! ;)

Synd jag inte kunde komma igår men blev så sent hos mamma o dom! Pussa

2008-12-21 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0