Love note

Har varit inne och surfat på http://www.kyssjohanna.se/ ett bra tag nu och hittar så mycket jag gärna vill klicka hem.
En sak jag tyckte var så fint var detta halsbandet med ett specielt budskap:



Budskap på kort:
Wear your necklace as a daily reminder that you are beautiful and unique to me; lovely to have in my head all day like a favorite song, thank you for loving me, knowing me, and inspiring me!

Åå, om jag skulle varit kille, skulle jag utan tvekan klickat hem ett sånt här till min tjej. Ett litet tips kanske till er som inte vet vad ni ska köpa till era flickvänner =)

Jag skulle blivit jätte glad om jag fick ett sånt ialla fall...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, vad romantiskt!! Vill haaa! =)

2008-12-17 @ 18:32:08
Postat av: lollo

vad gulligt, jag skulle oxå blivit jätte glad om jag fick ett sånt

2008-12-21 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0