Min dröm din mardröm?

Vad är det för mening att gå runt och vara bitter hela tiden? Varför har vissa så svårt att glädjas åt andras lycka och framgång? Själv så blir jag hur glad som helst när mina nära och kära lyckas med nått, jag glädjs verkligen. Men det är vell bara jag som är sånn. Rätta mig om jag har fel men folk som inte kan glädjas åt andra tror jag faktist har väldigt låg självkänsla. Visst det är inget man kan hjälpa, men snälla jag har aldrig varit falsk mot någon och aldrig velat någon illa. Men ändå så känns det som om att folk skulle kunna döda för att se en falla. Vad är det för fel på vissa folk igentligen?


Ne nu ska jag ner och ta min antibiotika (var ingen halsfluss, men hade fått någon slags inflamation/bakterie i halsen, aj!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dej fullt babe! Men handlar nog om avundsjuka när folk inte kan va glada åt andra. tråkigt men sant! Pussa

2008-12-17 @ 18:33:12
Postat av: !!

Förlåt för att jag förstör din lilla " sago berättelse" men du e född falsk och så är de bara! hela ditt liv är ett stort misstag , ganska roligt att du försöke framstå dig själv som en opartisk människa!

2008-12-29 @ 05:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0