Musikal+ guitar hero

Det har faktist varit en riktgit trevlig kväll. Vi bestämde oss för att gå på en musikal som visades i stan, min första musikal ever och jag gillade det, var faktist riktgit roligt att se! Efter det stack vi hem till Krille och spelade guitar hero, fan vad det är kul. Måste ta och köpa mig ett sånt!
Just nu ligger jag döö trött i min säng och messar till 118100 haha, jag frågade vem jag var och fick svaret:


Angelica är en framgångsrik ung kvinna som inom några år blir en högt uppsatt chef inom IT-branchen
Det  låter ju ganska bra måste jag få säga =)  Ne har en lång dag framför mig i morogn, så nu säger jag god natt!


Bjuder på en bild jag hittade på datorn, konstiga är att jag vet inte när den är tagen, vem som har tagit den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0