Onsdag

Åå vad bra det har gått idag. Nu är all min energi tillbaka & jag ska sätta igång och jobba redan i morogn, underbart =)
Men gud vad det tog imot att vakna på morgonen idag. Var uppe allt för länge igår, fick ju sitta och pilla med syrrans hår hela natten typ, så nu är hon så het så =) Stack även ner till Jekyll vid halv 1 i går natt, satt där och drack kaffe med Amir, Carolina & Kajsa, vilket inte va världens smartaste för när jag kom hem vid halv 2 så va jag så pigg & bara för jag visste att jag skulle upp tidigt idag så gick det självklart inte att sova. Så idag ska jag hoppa i säng lagom tid...

Jag har haft extremt underliga drömmar de senaste dagarna, inget jag vill ta upp här men dom har verkligen fått mig att tänka, något måste dom vell betyda eller så spelar dom bara ett spratt med mig, inte vet jag! Men hade inte vatt fel om det kunde bli sanning dock =)

Ne nu ska jag köra ner och handla apelsiner, haha!






Kommentarer
Postat av: L

Du vet att jag vill ha dig Angelica ;)

2008-12-10 @ 17:40:34
Postat av: Angelica

Okej?

2008-12-10 @ 17:42:07
Postat av: Anonym

haha vem e fegisen som inte vågar visa att han vill ha dej? =)

Hoppas de går bra på jobbet imon, fan vad kul att du fick börja så snabbt!! Pussa

2008-12-10 @ 19:53:11
Postat av: Sofia

Glömde skriva mitt namn juuuu.. hahah

2008-12-10 @ 19:54:05
Postat av: Jessica

Du verkar fått en stalker, haha!

2008-12-10 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0