Onsdag

Ja, då har jag blivit sjuk igen. Men denna gången har det brytigt ut ordentligt. Har legat i feber hela natten och min hals gör så ont så jag vill gråta varje gång jag ska försöka svälja. Ringde precis till vårdcentralen och fick en tid om drygt en timme, måste kolla om jag har fått halsfluss.
Fick tyvärr ställa in mitt möte idag, vilket jag tyckte var väldigt synd eftersom jag verkligen hade sett fram i mot det. Skulle ju få mitt egna kontor idag ju... Men förhopningsvis mår jag en aning bättre i morgon så jag ska ordna allt då!

Ne nu ska jag föröska äta nått...


Syrran & jag på Arlanda Expres

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va lika ni var, vem är äldst?

2008-12-17 @ 10:37:39
Postat av: Anonym

Systrarna Östholm :D

2008-12-17 @ 10:40:29
Postat av: Sofia

Vilken härlig bild på er! Så söta!

2008-12-17 @ 18:31:30
Postat av: Pernilla

Hej gumman. Vad är det för jobb du fått ? :) kram

2008-12-18 @ 11:27:17
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0