Party all night long

Det blev en riktgit rolig kväll igår, har inte skrattat så mycket på länge. Men jag har ju världens dåligaste humor också och men lite alkoholm i kroppen är ju allt skit kul =)
Men en sak har jag lovat mig själv att jag ska aldrig ut i Karlskrona på en lördag igen, aldrig! Onsdagar är okej, men annar nej tack! En annan sak jag har lovat mig är att inte dricka/festa ända tills min födelsedag (i februari) efter nyår. Känner att jag behöver ett X-antal vita helger nu och det ser jag framemot!

Nu är min stockholms resan äntligen boka, i morgon efter möte m.m så tar jag mitt pick och pack och stannar där nästan i en veckan, ska bli jätte skönt =)

Bjuder på lite bilder från igår:


Fråga inte...haha


Jag och Kajsa


Visst är min kjol dö snygg? ;)

Nu ska jag äta knäckebröd och dricka tee!

Have a nice day♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0