Söndag

Nu tror jag faktist att jag börjar få en liten liten julkänsla i mig. Sitter och kollar på The Grunge, det är det bästa med jul helgen att det alltid visas en massa mysiga jul filmer. Eftersom det har varit en ganska galen månad för mig så ska det ändå bli skönt att bara ta det lungt nu, ialla fall fram till juldagen, då smäller det på nytt.

Idag hade vi först planerat att åka in till Karlskrona för att kolla på bio, men vi ändrade oss lika snabbt och körde ner och hyrde en film i stället. Så snart kommer Kajsa och då ska vi bara ligga här och dega =) MEn först ska jag äta världens godaste mat som min kära pappa håller på att laga.

Trevlig söndag!

Här kommer lite bilder från igår som lovat:


Christoffer och jag


Kajsa


Pelle


Syrran & jag

Ni kan kanske tänka er att vi hade grymt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0