Stockholm del 3

Oj, vilken söndag. Har nog aldrig varit med om någon roligare söndagr, någonsin.
Dagen började med att alla var totalt slut efter både fredagen & lördagen, så vi låg här hemma & degade hela dagen. Men när klockan började närma sig 8 så bestämde vi oss för att göra nått. Det är ju inte varje dag man är här uppe, så man får passa på. En hel kväll på Cafe Oprah blev det, shit vad folk det var ute och det är söndag, haha. Ne nu ska jag sova, i morogn bär det av hem till Ronneby och jag fruktar verkligen för flyget (ja, jag är skit flygrädd fast jag har flygit minst 10 ggr)



God natt  =)


Kommentarer
Postat av: Linus

haha, du är så härlig Angelica, ditt skratt sprider verkligen glädje haha =)

2008-12-16 @ 11:55:29
Postat av: Anonym

Skön bild!

2008-12-17 @ 10:38:05
Postat av: Milla

Åh va kul vi hade! vilken kväll de va på Cafet;) o så fick ja ju träffa söta han;) Nyår kommer bli grymt!

Älskar dig !

2008-12-22 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0