Trött, trött, trött

Jag är verkligen helt slut efter denna helgen. I morgon ska jag verkligen sova ut, har verkligen inte fått tillräckligt med sömn de senaste dagarna. Som tur väl är så har inte nått planerat förräns eftermiddagen i morogn.

Hela denna veckan har jag massa att göra. Känns nästan som att verkligheten har hamnat efter, men får ta tag i det i morgon. Just nu vill jag bara sova, det är nog det bästa när man har varit i väg och kommer hem till sin egna säng och bara krypa ner med massa kuddar och inte tänka på nått bara slockna och vakna upp som en ny människa dagen därpå. Så det är faktist exakt vad jag ska göra nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

E dom det? vad bra! Jag beställde en jättesnygg grön färg. Tänkte det ska göra mina ögon ännu grönare, hoppas det blir snyggt!

2008-12-16 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0