Vem har snott min energi?

Guud, så trött jag har varit idag.
Denna dagen har jag i stor sätt bara spenderat i soffan, inte likt mig. Men jag förstår inte var all min energi har tagit vägen. Skulle igentligen tränat i dag  men inte ens det hade jag ork till. Ne nu får jag ta mig i kragen, måste komma igång.
Kanske har jag någon slags vitaminbrist, eller så är det bara det tråkiga vädret som drar ner mig? Inte nog med att jag inte har någon energi, har extremt ont i ryggen och magen också, varför?
Ne från och med i morgon ska det bli andra bullar. Eller ska faktist ta mig i kragen redan i kväll och ha stor städning =)


Här har jag legat heeela långa dagen, fast orkade ta mig till stan för en lunch med syrran tidigare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0