Shopping

Känns som jag packar allt som hänt sista tiden, jag hoppas ni hänger med i svängarna. Men jag är så full av saker just nu.
Men vardagarna ser ut som vanligt, jobbar & sliter. Men jag trivs fortfarade jätte bra. Har även hunnit få min förta Norge lön, & den var det inga poblem med att spendera. Mycket man vill ha nu när man har levt snålt i en månad.
En liten shopping lista har jag fått i hop.

  • Mörka jätte snygga jeans
  • Vita siden skor
  • massor av ribbade linne (såå sköna)
  • två sommriga scarfsar
  • baggy jeans
  • siden jacka

och mycket mer, kommer ta år om jag ska räkna upp allt.

Ne nu är jag jätte jätte hungrig, så nu ska jag dra & käka nått=)
Ha de (som man säger här i Norge)


 
syrran, jag & becca


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är=)

2008-07-19 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0