Jag...

Satt & funderade lite, kom på att jag har faktist inte precenterat mig riktgit här i bloggen. Så det är på tiden tycker jag.

Jag är en 20 årig tjej som är född i Lund, uppvuxen i Ronneby (Blekinge) & flyttade nyligen till Norge med min pojvkänn & två vänner, har bott här i drugt 1 & en halv månad. Bor i en femma mitt i smeten. Jobbar på Asko, ett himla stor lager. Där jag trivs jätte bra. Men är inget jobba jag skulle vilja ha resten av livet. Inte specielt inspirerade, men en hel den pengar tjänar man.
Älskar att leva livet, göra en massa spontana saker. Kläder, skor, väskor & skönhet är en stor del i mitt liv. En dag ska jag utbilda mig till stylist. En dröm m jag haft ett bra tag nu. Men det närmaste tiden kommer jag spendera här i Norge & jobba, jobba & jobba. Men ska leva en hel del också =)

Kommentarer
Postat av: Lisa.

En bra presentation tycker jag =) Brukar läsa din blogg nästan dagligen!

2008-06-21 @ 17:30:20
Postat av: Therese

Hur vågade du flytta till Norge? Det har aldrig jag vågat. Väldigt modigt av dig!

2008-06-22 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0