Lördag.

Ett tag sen jag var innen nu, men som sagt fungerar inte vårt internet där hemma, så får springa hem till Ali & låna det lite då & då.

Midsommar firarde vi genom att gå på stan , köpte ett par as coola brillor. (tyvärr fungerar det inte att lägga in bilder på denna datan, men får göra det så fort vårt internet is back) blev ett jätte sött halsband också. Sen hämtade vi Nadja från buss stationen & körde till Ali, det blev lite mat m.m. Sen sommnande jag här. Så idag när jag vakandade visste jag knappt var jag va haha.

Idag blir det en lite tripp in till Oslo, Ali & Nadja åker till Turkiet idag, FUSKIGT!, så vi ska lämna dom på flygplatsen. Så då ska jag  passa på att utforska Oslo lite.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0