One weekend

Äntligen har jag fått tillgång till internet. Sitter hemma hos Ali just nu.

Helgen har varit riktgit glädje fylld. Igår skulle vi åka en kort runda till stan för att kolla på en lap top, så alla 4 åkte till stan i luffar kläder & kollade. Sen fick jag för mig att jag skulle kolla om jag hade fått min lön, och vet ni vad alla 4 hade fått in lönen & drog ut en del & shoppade loss. Himla härligt va det. På kvällen åkte hjärtat & hämtade Ali & Nadja i Oslo, dom kom hem från Turkiet. Så vi gick bort till dom en runda, fick jätte fina presenter & en flaska sprit. Så när vi kom hem så tände vi massa ljus på balkongen & satt & drack hela natten. Ja, jag mår som jag förkänar idag, usch. Så bakis mat e det som gäller idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0