Äntligen, äntligen...

image41
En Norska flagga viftar på vår balkong =)

Äntligen har jag kommit hem från jobbet & äntligen har vi fixat internet här hemma, gud vad jag har längtat =)

Känner mig heelt slut i kroppen, det tar verkligen på krafterna att ha ett sånt aktivt jobb, usch. Men jag gillar varje sekund.
Vi börjar få riktigt ordning & reda här hemma, känns så skönt. Precis när vi flyttade hit, underade jag när jag skulle känna att dett är vårt hem & nu känner jag verkligen så.

17 maj firade vi hemma hos Hjärtats bror, vi yhade riktgit skojj & det var fart i hela Noge den dagen. Tycker det är lite synd att sverige inte firar sin nationaldag på samma sätt. Undra varför det har blivit så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0