Då va det över..

Ja, då var melodifestivalen slut. Gick inget vidare för Svergie, men gick därimot bättre för Norge =)
Alltid lika kul att kolla på alla scen kläderna, gillade Ani Lorak's klänning grymt mycket. Påmminer lite om min enormt glittriga klänning som jag fick uppsydd till en glitter & glamour fest. Synd bara att jag inte har hittat rätta tillfället att bära den igen.
Sitter & funderar på om jag ska lägga mig eller om jag ska återvända till Tv. Lutar mot att surfa lite till & sen hoppa i säng innan ögonlocken bommar igen...

God natt!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) nej d gick ingen vidare för henne, inte finland heller :(

2008-05-25 @ 09:32:26
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0