"En dag på Asko..."

Äntligen hemma efter ännu en dag på jobbet. Känns så skönt när man kollar på klockan & verkligen räknar minuterna tills man slutar. Känner sig riktigt duktigt att man orkat med annu en dag, haha.
Men lika trött som jag var de första dagarna är jag verkligen inte, så det är ju ett bevis på att man böjar vänja sig vid slitet =)
I sommar kommer det nog inte bli lika kul när solen skiner & man bara vill ligga på stranden & måste in i ett mörkt lager, men visst trivs jag. Så istället för att sjunga "det blir en dag på stranden" så kommer vi vell nynna "det blir en dag på Asko..."

Här ser ni en trött Angelica efter jobbet =)


Kommentarer
Postat av: Mai.

Fin bild =)

2008-05-29 @ 10:55:34
Postat av: Fredrika!

Hur fick du det jobbet?

2008-05-29 @ 10:56:19
Postat av: Alexandra

Jag har faktist också jobbat på Askor, ett bra ställe det där

2008-05-29 @ 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0