Flytt till Norge.

Hej hej.
Vet att jag har varit väääldigt dålig på att uppdatera mig på sistonde, men det har varit så himla mycket med flytten & allt. Men nu sitter vi alla här uppe i Norge & har redan fått ojbb. Allt går som en dans på rosor. Känns jätte skönt. Har börjat känna mig som hemma i lägenheten & vi håller på att utforska staden.
Vår lägenhet är gudomlig, helt underbart. Det är en nyrenoverad femma. Trivs som fisken i vattnet.

Idag har vi legat i solen på varå fina balkong, har faktist fått lite färg =)
Sprang i Amfi ( ett jätte stort köpcentrum) igår & shoppade lite.

  • Lila jätte söta leggins
  • En ldb med utskuren rygg
  • Ett skit coolt corall linne
  • rosa nagelag
  • och en massa hår klämmor m.m


Ska försöka att uppdatera mig mer & lägga in en massa bilder på vårt nya hem också, men tyvärr har vi inte hunnit fixa internet hemma än, men det kommer med tiden...


Kommentarer
Postat av: Elin

vælkommen till Norge...det var ju verkligen rætt årstid att flytta hit...Helt fantastiskt! e de i Oslo ni bor lr?

2008-05-15 @ 12:26:08
URL: http://elinjd.blogg.se
Postat av: Angelica.

Ja, det har ju varit underbart väder. Trivs faktist himla bra här. Börjar känna mig som hemma. Vi bor i Moss =)

2008-05-17 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0