Leva som vanligt igen...

JA, då var ännu en jobb dag avklarad=).
Va precis i moss parken med hjärtat & satt & solade på en bänk, jätte skönt. Här har vi härligt väder, dock lite kyligt men solen skiner.
Är inte alls lika trött som jag varit de andra dagarna, känner faktist att jag klarar av att göra något nu hehe. Är faktist lite små sugen att sätta mig nere vid hamnen på ett utav de mysig kafeerne & ta en kaffe. Längesedan man kände sig som en männiksa. Har i stort sätt bott på jobbet. Men nu ska jag tvinga fram min krafter & leva som vanligt igen....


Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig i så fall vettja, jag ger ut nya designer varje dag=)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-22 @ 17:40:23
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0