Stormtrivs & exra klirr i kassan.

Började jobba igår & trivs redan jätte bra där. Men man märker att man verkligen inte är van vid ett sånt fysiskt arbetet (jobbar på ett lager) Men finns jätte mycket svencka där & alltid trevligt att lära känna nytt folk.

Efter jobber igår blev det en lite shopping tur för mig & Becca, det höjde verkligen upp mitt humör till max. Behövde det känder jag.
Hittade faktist väldigt mycket, blev förälskad iallt, annars har jag en tendes av att bara köpa nått för att jag ska.. men så blev det inte igår=)



Idag började vi vid 06,00 på morgonen & det tog verkligen i mot att stiga upp vid 04,30. Nu är jag helt slut i hela kroppen. Ögonen är spräng röda & benen orkar knappt bära mig. Skulle igentligen börjat 08,00 men var tvugna att sluta tidigare så vi kunde fixa vårt skatte kort m.m.
I morgon blir det tåg resa till jobbet (rukar köra annars, men alla jobbar olika skift så vi får åka bil hem från jobbet istället) Så vi ska vakan vid 05,30, en timmes sov morgon blir det ialla fall & nästa vecka går vi på skift så då blir det ännu mer klirr i kassan & mer varierande arbetstider.
Älskar verkligen mitt nya liv här i Norge, trivs gudomlig bra =)
Nu måååste jag lägga huvudet på kudden, så sov så gott!


Kommentarer
Postat av: jossan

har också den svarta klänningen :) skitsnygg!

2008-05-15 @ 19:16:47
URL: http://jossansnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0