Välkommer fredag.

Ååå, äntligen fredag, äntligen helg. Har nog inte längtat efter helg så mycket som jag gjort denna vecka.
Har varit ganska lungt på jobbet idag så är inte så himla trött, som jag brukar vara =)

Ikväll vet jag inte rikgit vad som händer, kanske ska gå till stan en runda & sitta på nått mysigt ställe. Blev ju ingen härlig fika vid hamnen igår kväll, vi var alldeles för trött. Men i kväll ska det hända nått, men vad vet jag inte tikrigt än.
Känner för att ta på mig skit snygga kläder, locka håret & känna mig kvnilig igen haha. Vilket man absolut inte gör på jobbet.
Så jag säger bara att helgen kom extremt lägligt...
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0