Det senaste dagarna...

Det senaste dagarna har varit otroligt roliga måste jag säga. Torsdags blev det lite vin hemma hos Milla & även en så kallad utgång i Karlskrona, haha. Vi ska nog inte snacka mer om den.
Fredags blev det också utgång & en vääldigt lyckad kväll. Massa dans, roliga människor & en heeel del gap skratt.
Igår va en sån där dag som jag bara ville ligga hemma och inte göra nått, men när kvällen började närma sig så blev det en runda ner till Jekyll där det blev chai te för mig och massa öl för resten. När timmarna började närma sig drog vi och till natti & dansade hela natten lång.

Idag är det första advent och jul skyltning här i stan, så senare ska jag bege mig ner till stan och mysa =)


Jessika, Milla & jag från fredagen....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helloooo partygirls! ;)

2008-11-30 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0