En massa fika

Idag har det hänt en massa.
Började dagen med en fika med Milla, hon skulle åka hem till Sthlm idag. Så vi pratade lite om allt möjligt.
Senare så blev det ännu en fika med Sofia & super söta Dion (hennes son). Det var riktgit trevligt. Vi ska även in till Karlskrona i morogn och kika lite i stan.

En rolig sak är att jag har haft en älsklings parfym True star by Tommy Hilfigier och nu är den slut såld över allt och den har slutats tillverkas. Men så hittade jag den på en internet sida, gissa om jag blev glad. Den luktar såååå gott!

Nu har jag haft storstädning, dammat och hela köret så är helt slut nu.

Kommentarer
Postat av: nitaaa :)

jaha okej, tack snälla du:).. för jag var lite osäker eftersom jag aldrig har beställd via nätet innan:) men nu ska jag göra det! hihi

2008-11-03 @ 22:29:24
URL: http://arbenitas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag pluggar till tandhygienist, på distans..=)

2008-11-04 @ 08:37:36
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0