En underbar dag!

Idag har det varit en fullspäckad dag.
Började med en fika med söta Sofia och hennes fina lilla Dion. var riktgit mysigt. Sen blev det gymmet, men usch hade inga krafter till det idag, så det blev lungt på gymmet.

Nu ikväll har jag och några girls haft en underbar kväll. Körde in till Karlskrona, lyssnade på skit bra musik, sjöng, hoppade, dansade, ja allt! Nu är jag propp full av lycka1 Tack för det!

Ne nu ser sängen allt för skön ut, hörs i morogn=)




Kajsa och jag i lördags!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja, jag har en liten son som bestämde sej för o vakna vid 5 o var jättepigg då! =) Men vi gick o la oss halv 7 igen o sov till nu så det var skönt!

2008-11-19 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0