Första advents tankar...

Blev en jätte mysig kväll med underbara människor. Snurrade runt lite i stan, drack en massa chai te (vilket jag har blivit beroende av, inte visste jag att te var beroendeframkallande) & en runda in till Karlskrona hann vi också med. Känner att det har blivit vääldigt många rundor in till Karlskrona nu på sissta tiden, varför vet jag inte...? Finns ju inte så mycket mer roligt där inne.

Det senaste timmarna har jag spenderat här i soffan & har funderat en himmla massa.
En sak jag tänkt på ett tag är hur mitt liv kommer att se ut? Kommer jag ligga här just i denna soffan om 5 år och tänka likadant? Hoppas verkligen inte. Men är det verkligen så enkelt att leva? Går det att forma livet hur man vill? Just nu känner jag faktist att det gör det. Men på ett sätt skrämmer det mig, är detta bara lugnet före stormen? Eller är det så här det ska va?
Som ni märker så har jag en massa tankar i mitt huvud, men en sak måste jag få säga jag tycker faktist att det är väldigt skönt att bara ligga här och få fundera på mig och mitt liv. Det gör mig glad =)

Trevlig första advent!



Känner mig typ som bruden på bilden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0