Fredagskväll

Igår va det tänkt att det skulle bli en lung kväll med lite vin och mycket snack, som jag skrev i inlägget nedan.
Kvällen började ganska lungt, men slutade i att alla blev helt galna och ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket av kvällen. Med riktgit roligt hade jag!
Vem vill vara ett helgon när det är så mycket roligare att vara syndaren?

Bjuder på lite bilder från gårdagen:


Jag och mitt vin som följde med mig heeeela kvälen!


Sofia hästhuvud? haha f*n vad jag skrattade när jag såg denna bilden i morse..

Ne nu mår jag så dåligt så jag ska slänga mig i soffa & ligga där heeela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha faaan va snygg jag e!

Alltså, guud vilken kväll. Slutade med att jag låg hemma o "kramade" toalett stolen sen, usch! Pussa

2008-11-22 @ 14:11:51
Postat av: Cassandra

Hahah vad fiina bilder... Och gud som jag skrattat åt dig, när jag tänker på vilket skrattanfall du hade denna kväll!! Hahhaha

2008-11-24 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0