Jag bara ÄLSKAR allt!

Åå, jag känner i hela kroppen att det kommer bli en helt underbar helg. Jag ser verkligen fram emot de =)
Som sagt kommer Milla ikväll & måste nog säga att jag har haft några utan mina bästa stunder i livet tillsammans med den bruden.
I morgon har vi planerat in en lite fest & det kommer bli så kul, det är jag säker på.

Har enormt mycket energi idag, fylld av lycka är jag. Vet inte varför, måste nog vara att Milla kommer & för att jag inte har ett enda bekymmer just nu. Ja kort sagt så är allt PERFEKT!

Kände att jag behövde skriva av mig lite och kanske sprida min lycka =)
Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hääärligt gumman!! Precis så det ska kännas!!

2008-11-27 @ 21:49:21
Postat av: Sofia

Jaaa, jag vill ju klippa mej så! Faaan att min ansiktsform ska va så konstig,haha!

Yeees, verkligen träna, behövs nu alltså! Ska vi köra igång på måndag? O gå ut o gå imon kanske? Pussa

2008-11-29 @ 17:05:42
Postat av: Milla

Roliga tider det! Hoppas allt är bra med dig!

2010-12-15 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0