Långt eller kort?

Igår Hade vi en riktgit rolig dag, fast det var en röd dag =) Vi bestämde oss för att åka upp till Kosta outlet för en lite shopping runda. Som tur va så hade dom öpppet. Blev faktist lite fynd för min del. Köpte två par jeans, ett par JL Lindeberg jeans och ett par lee jeans. Jeans kan man verkligen fynda där så det var gött. Senare på kvällen blev det bio, den nya bond filmen. Den var faktist riktgit bra, sen när vi kom hem var jag så seg så v i låg bara och slappade.

Nu har min älskling åkt upp till Norge igen. Tråkigt! Men snart är han ju tillbaka igen. jaaaa =)

Förästen, är så trött på mitt lös hår nu så idag har jag bestämt mig för att ta bort det. Var inte länge jag hade det men blev så sugen på en kort page igen. Så i morgon ska jag ringa Caroline och hoppas verkligen hon har tid för en klipp tid. Alltid kul med lite förändring.


Visst är det fin med långt hår, men det är så mycket arbete för att få till det snyggt...


Mycket enklare och lätt skött med en snygg page =) Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Z A K I Y A

haha jag tycker att det är få som passar i kort men du va måste jag säga en av de som gör det, skit snyggt :D

2008-11-02 @ 13:28:54
URL: http://zakc.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du e jättefin i båda! Men jag gillar ju kort som du vet så röstar på det! =)

Kna på tisdag då o höres imon! ;) Pussa

2008-11-02 @ 14:05:02
Postat av: Fia&emelie

dn sista korta det är mer i mode nu=)

2008-11-02 @ 18:12:08
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0