Late night out...

Idag har jag haft ännu en inne dag. Har spenderat mesta tiden i sängen om jag ska vara ärlig. Förkylningen börjar släppa nu och ikväll ska jag och massa annat folk in till Karlskrona för att fira en födelsedag på Nivå. Ska faktist bli jätte kul, men jag ska dick hålla mig till de alkoholfria drinkarna ikväll, men det kommer bli lika kul ändå, kanske till och med roligare =)?

Ska ta en massa bilder och bjuda er på i morogn hade jagh tänk, eftersom jag har varit lite snål med bilder på senaste tiden =)

Undertiden bjuder jag på lite bilder från vår alldeles alldeles underbara Thailand resa:




Efter en natt full med party, best ever =)

Titta vilket fint halsband jag har snappat åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0