Mig och mig själv

Idag har jag och syrran haft en jätte sköön dag. Bara jag och hon, det bästa som finns.

I morogn har vi planerat in en hel dag i Karlskrona, massa shopping, fika & girl talk! Det är faktist riktigt skönt att bara kunna tänka på sig själv, känna efter hur man mår just för tillfället & framför allt göra saker man mår bra av. Vad är det för mening om man lever ett liv som inte gör en själv lycklig? Man kan inte leva på andras lycka. Det är en sak jag har lärt mig. Man är inte en egoist bara för att man älskar sig själv och vill leva sitt liv, exakt så man vill!
Jag har lovat mig själv att från och med nu ska jag bara göra saker jag vill, saker jag blir glad av och ta mig och mina känslor i första hand. För det kommer jag komma längst med.
Så nu lever jag mitt liv och jag måste erkänna att jag älskar det =)

Nu ska jag ligga här i MIN säng och bara älska mig själv.
Sov gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0