The weekend

Helgen har faktist varit en vääldigt speciel sådan.
Fredags blev det ju en crazy pub runda, som jag skrivit om tidigare & igår så blev det en ännu mer crazy kväll/natt.
Det började med att jag, kajsa och syrran låg bakis här hemma i soffan & helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle ut ikväll också. Wohoo! inte taggad för fem öre, men vi började göra oss klara och sen bärde det av till en lite för fest innan vi åkte bort till natti.
Drack en massa champange & konstigt nog så satte den fart i min skalle, något enormt.

3 drinkar, 2 tequila & ett x antal cider senare var jag tvungen till att ta mig hem. Fy fan, efter det lovade jag mig själv att aldrig mer dricka (fast så brukar det altid låta när man liggedr med huvudet i toa stolen) Men det är ju fest redan på onsdag igen...? hur ska detta gå?

I alla fall så får jag bege mig ner till vård centralen i morogn, måste kolla min hals så jag inte fått halsfluss så tills dess ska jag proppa mig full med massa C-vitaminer. Får inte bli sjuk nu, kan inte bli sjuk nu, vill inte bli sjuk nu....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0