Afro dans + bad

Igår efter Afro dansen var jag helt slut.Men fan vad det är kul asså, har dansat det innan men blev ju slut på det när jag drog upp till Norge osv. men nu ska jag jävla börja igen, om ni inte har provat det innan så måste ni göra det =).  När jag kom hem käkade jag lite sen tappade vi upp ett bad & tände massa ljus & låg där hur länge som helst. Skit skönt! Va verkligen av slappnande, efter det sommnade jag som en stock haha! & idag vaknade jag och känner mig sååå utvilad & hälsosam =)

Idag har jag inga planer, vilket är ganska skönt. Ska springa ut snart och kolla posten om min väska har kommit, hoppas hoppas hoppas =) Annars ska jag fortsätta att packa upp från kartongerna!


Jag & hjärtat =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin bild på er!! Haha jag var me hel slut efter afron! Men kul var det! Pussa

2008-10-07 @ 15:19:37
Postat av: Anonym

söta ni är!

2008-10-07 @ 18:56:28
Postat av: helena

Gulligt =)

2008-10-08 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0